Про затвердження Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України  

Наказ Міністерства транспорту України
від 27 червня 1996 року N 214

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
24 липня 1996 р. за N 374/1399

Із змінами і доповненнями, внесеними
 наказами Міністерства транспорту України
 від 7 грудня 1998 року N 487,
 від 15 грудня 2000 року N 711,
 від 16 листопада 2001 року N 799,
 від 9 січня 2003 року N 10,
 наказами Міністерства транспорту та зв'язку України
від 2 вересня 2005 року N 519,
 від 10 травня 2006 року N 447,
від 26 червня 2008 року N 772,
 від 28 серпня 2008 року N 1064,
 від 13 жовтня 2008 року N 1248

З метою приведення державної цінової та тарифної політики на морському транспорті у відповідність з постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 1995 р. N 109 "Про уточнення повноважень центральних органів державної виконавчої влади Уряду Автономної Республіки Крим та виконкомів місцевих Рад у галузі ціноутворення" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Збори і плати за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України (далі - Збори і плати), що додаються, і ввести їх в дію з 1996 р.

2. Встановити, що рівень цих Зборів і плат є граничним.

3. З введенням в дію зазначених Зборів і плат не застосовувати портові збори, передбачені наказом колишнього ММФ СРСР від 30.11.87 р. N 186, та всі доповнення і роз'яснення щодо порядку їх застосування.

4. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т. М.) разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту (Наапетян М. Р.) в установленому порядку зареєструвати зазначені Збори і плати в Міністерстві юстиції України. 

5. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Безрученко В. Т.):

5.1. Забезпечити розсилку цього наказу установам, підприємствам і організаціям морського і річкового транспорту незалежно від форм власності та довести Збори і плати до відома зацікавлених іноземних організацій в установленому порядку.

5.2. Організувати опублікування Зборів і плат у засобах масової інформації.

5.3. Розробити та подати на затвердження в Міністерство проект Порядку застосування знижок до Зборів і плат, встановлених цим наказом.

5.4. Забезпечити контроль за правильним застосуванням Зборів і плат.

6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Золотоверха О. М.

 

 

Міністр

І. П. Данькевич

 
 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства транспорту України
від 27 червня 1996 р. N 214
(у редакції наказу Міністерства транспорту України
від 15 грудня 2000 р. N 711)

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
24 липня 1996 р. за N 374/1399

 

ЗБОРИ І ПЛАТА
ЗА ПОСЛУГИ, ЩО НАДАЮТЬСЯ СУДНАМ ЗАКОРДОННОГО ПЛАВАННЯ У МОРСЬКИХ ПОРТАХ УКРАЇНИ

(назва із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

1. Збори та плата (лоцманський збір, збір за користування послугами служби регулювання рухом суден, швартовний збір, плата за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування плавзасобами, плата за агентські послуги, супервайзерська винагорода) справляються у морських портах із суден закордонного плавання зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним Прапором України та іноземним прапором:

вантажні судна, що заходять у порти для виконання вантажних операцій, та плавучі споруди  

група А 

пасажирські судна, включаючи швидкісні судна на підводних крилах та пороми, що заходять у порт для виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які не належать порту та не орендовані ним 

група Б 

ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, баржі (самохідні та несамохідні), річкові самохідні судна, включаючи судна типу "ріка - море," пароплавств, які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти на р. Дунаї, а також річкові самохідні судна, що заходять в інші порти для подальшого перевантаження вантажів на морські судна та навпаки 

група В 

несамохідні судна (крім барж)  

група Г 

судна, що заходять у порт вимушено, для постачання, карантинних потреб, а також судна, що прямують на ремонт на судноремонтні підприємства (бази) України  

група Д 

службові та військові судна  

група Д 

навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів, на борту яких перебуває не менше ніж 50 курсантів, навчально-тренажерні судна 

група Д 

наукові, дослідні судна та швидкісні судна на підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом у каботажному плаванні (крім прогулянкових і круїзних рейсів)  

група Д 


інші судна (судноремонтного заводу, аварійно-рятувальні, підводно-технічні, технічні, госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового флоту, криголами, які належать порту та орендовані ним, спортивні судна, приватні яхти, парусні судна, судна, які проходять ходові випробування, риболовецькі судна, що заходять у порти без виконання вантажних операцій)

група Е 

 

(пункт 1 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

Примітки:

1. Під терміном "вимушено" треба розуміти заходження судна в порт у зв'язку із загрозою безпеці продовження плавання, життю або здоров'ю членів команди та пасажирів.

2. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, що виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.

3. Судна груп Д та Е, що виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.

4. Ці Збори та плати поширюються на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах та на причалах судноремонтних заводів України незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів).

2. Сплата зборів і плати за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено інше.

(пункт 2 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

3. Нарахування зборів і плати за послуги, що надаються суднам у морських портах України, здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розміри) або документі, що його замінює. При цьому умовний об'єм судна підлягає округленню у такому порядку: до 0,50 куб. м відкидається, а 0,50 куб. м і більше округлюється до 1 куб. м.

(абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, крім твіндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.

Для суден групи Б, що мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.

Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.

Для розрахунку всіх видів зборів і плати умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7 за умови використання зазначених суден відповідно до їх спеціалізації. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами.

Збори і плата за послуги, які надаються морською державною адміністрацією Дніпро-Бузького порту суднам, що заходять у цей порт, сплачуються безпосередньо державному підприємству "Морська державна адміністрація Дніпро-Бузького морського порту".

(абзац шостий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

4. Судна, що обслуговуються на рейді, сплачують за найм роз'їзних катерів або буксирів додатково, окремо за кожний найм катера або буксира.

5. Для ліхтеровозів, що виконують вантажні операції з ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом по прибутті до порту і прийнятих ним при виході з нього.

6. Установлені цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) лоцманського та швартовного зборів, плати за роботу буксирів при швартовних операціях і плати за користування самохідними плавзасобами, підвищуються для всіх суден.

(абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

У робочі дні з 22.00 до 6.00 - на 25 %;


в суботні, недільні й святкові дні за календарем:

(абзац третій пункту 6 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

з 6.00 до 22.00 - на 50 %,

з 22.00 до 6.00 - на 100 %.

Ці надбавки застосовуються тільки в тій частині вартості послуги, яка відповідає фактичній тривалості послуги в позаурочний час.

На річкові судна (несамохідні баржі), а також круїзні пасажирські судна, які заходять у порт Ялта, ці надбавки не поширюються.


У дисбурсментських рахунках, що виставляються судновласникам, здійснюється обов'язковий детальний розрахунок вартості наданих послуг з визначенням установлених цими Зборами і платою ставок, які застосовуються для розрахунку (без урахування знижок та/або надбавок), фактичної тривалості послуги (загальної, у тому числі в суботні, недільні, святкові дні та нічний час), а також відсотка та сум надбавок.

При цьому розрахунок суми надбавки здійснюється за такою формулою:

  

Т1 

  

Н = З • Вн •

---- 

  

Т2 

  

 

де Н - сума надбавки;

З - сума відповідного збору або плати, розрахована за установленою цими Зборами і платою ставкою (без урахування знижок та/або надбавок);

Вн - відсоток надбавки;

Т1- фактична тривалість відповідної послуги в суботні, недільні, святкові дні та нічний час;

Т2 - фактична тривалість відповідної послуги.

(абзац восьмий 6 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Ставки лоцманського збору не підвищуються, якщо судно вимушено стоїть у нічний час, що пов'язано з одержанням дозволу на прохід судна каналом.

(абзац дев'ятий пункту 6 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

7. Основними ознаками лінії закордонного плавання є:

установлення обов'язкових і факультативних іноземних та українських портів заходження;

закріплення для роботи на лінії типів суден;

установлення періодичності заходження закріплених суден в українські порти;

реєстрація лінії Державним департаментом морського і річкового транспорту, за поданням адміністрації порту (морського порту).


8. Для суден, що заходять у порт Южний для виконання операцій з навантаження-розвантаження генеральних та навалювальних вантажів, порт та інші суб'єкти підприємницької діяльності, що надають відповідні послуги, можуть застосовувати знижку 50 відсотків з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати (крім збору за послуги СРРС та швартовного збору).

(абзац перший пункту 8 у редакції наказу
Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)


Для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси) застосовуються знижки з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) в залежності від порту заходу у таких розмірах:

у порту Ялта - 20 відсотків;

у порту Одеса - 10 відсотків.

(абзац другий пункту 8 у редакціїі наказу
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

9. Якщо на судно поширюється застосування кількох надбавок зборів і плати, кожна з них застосовується щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок).

(пункт 9 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Якщо на судно поширюється застосування кількох знижок, застосовується тільки найбільша щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати.

(пункт 9 доповнено абзацом другим згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)


10. Якщо на судно одночасно поширюється застосування будь-яких надбавок та знижок, то застосовується кожна з надбавок та тільки найбільша знижка. При цьому обчислення надбавок та знижки здійснюється до установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) відповідного збору (плати).

(пункт 10 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

11. При нарахуванні зборів і плати, за якими ставки установлені цими Зборами і платою погодинно, час округлюється до 0,5 години. При цьому час менше ніж 30 хвилин приймається за 0,5 години, а час більше ніж 30 хвилин - за 1 годину.

(абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

При нарахуванні зборів і плат подобово час округлюється до 0,5 доби. При цьому час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а час більше ніж 0,5 доби - за 1 добу.

12. Державна належність судна і відповідно наданий йому статус під час справляння зборів і плати визначається за прапором, під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його власником і хто його використовує.

13. Сплата зборів і плати здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".


14. Ставки зборів і плати не враховують податок на додану вартість. На суми зборів і плати, визначених згідно з цими Зборами і платою, податок на додану вартість нараховується відповідно до законодавства.

(пункт 14 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

ЛОЦМАНСЬКИЙ ЗБІР


15. Лоцманський збір справляється з усіх суден, що заходять у порти (причали) України або прямують транзитом судноплавними водними шляхами.

Лоцманський збір не справляється у випадках, якщо відповідно до встановленого Міністерством транспорту та зв'язку України порядку лоцманське проведення в даному районі не є обов'язковим (крім випадків, коли капітан морського порту установлює обов'язкове лоцманське проведення суден) або судно віднесено до категорії суден, що звільняються від обов'язкового лоцманського проведення.

(пункт 15 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

16. Нарахування лоцманського збору проводиться з умовного об'єму судна у кубометрах. Об'єм судна менше 5000 куб. метрів вважається за 5000 куб. метрів.

17. Лоцманський збір включає в себе плату за плавучі споруди, які використовуються для доставки лоцмана на судно, що входить у порт, або зняття лоцмана із судна, що виходить з порту.

18. Із суден усіх груп (крім суден групи В) за проведення підхідними до порту каналами і фарватерами, за проведення за межами акваторії порту (зовнішньопортове проведення), а також за перестановки між зовнішнім рейдом і причалами порту, при відсутності підхідних каналів і фарватерів, або на акваторії порту (внутрішньопортове проведення), лоцманський збір справляється з об'єму судна в кубометрах за такими ставками:

(абзац перший пункту 18 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Таблиця 1 

Ставки лоцманського збору

Порт 

Зовнішньопортове проведення в (доларах США/куб. м-миля) 

Внутрішньо-
портове проведення (в доларах США/куб. м) 

до 1 милі 

1,1 - 5 миль 

5,1 - 30 миль 

понад 30 миль 

Для суден у закордонному плаванні  

Білгород-Дністровський 

0,0085 

0,0065 

0,0043 

0,0008 

0,0117 

Бердянськ 

0,0057 

0,0025 

0,0014 

0,0008 

0,0139 

Дніпро-Бузький 

0,0057 

0,0051 

0,0032 

0,0008 

0,0092 

Іллічівськ 

0,0057 

0,0025 

0,0014 

0,0008 

0,0139 

Керч 

0,0046 

0,0021 

0,0011 

0,0008 

0,0107 

Маріуполь 

0,0057 

0,0025 

0,0014 

0,0008 

0,0139 

Миколаїв 

0,0057 

0,0051 

0,0032 

0,0008 

0,0092 

Одеса 

0,0040 

0,0017 

0,0014 

0,0008 

0,0092 

Октябрський 

0,0057 

0,0051 

0,0032 

0,0008 

0,0092 

Очаків 

0,0057 

0,0051 

0,0032 

0,0008 

0,0092 

Скадовськ 

0,0057 

0,0051 

0,0032 

0,0008 

0,0092 

Усть-Дунайськ 

0,0040 

0,0017 

0,0014 

0,0008 

0,0092 

Херсон 

0,0085 

0,0065 

0,0043 

0,0008 

0,0117 

Ялта 

0,0051 

0,0022 

0,0011 

0,0008 

0,0125 

ЗАТ Миколаївський калійний термінал "Ніка-Тера" 

0,0057 

0,0051 

0,0032 

0,0008 

0,0092 

Інші порти (причали) 

0,0093 

0,0082 

0,0060 

0,0017 

0,0103 

 

(таблиця 1 із змінами, внесеними згідно з наказами
 Міністерства транспорту України від 16.11.2001 р. N 799
,
 від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

Примітка.

Із суден, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морським каналами з подальшим заходженням у порти (причали) цих регіонів, не визначених у цій таблиці, лоцманський збір сплачується за ставками, установленими відповідно для портів Миколаїв та Херсон.

Із суден, що прямують у порти та причали міст Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, Ялта, лоцманський збір сплачується за ставками, установленими відповідно для портів Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, Ялта.

(таблицю 1 пункту 18 доповнено приміткою згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

19. Із самохідних суден групи В лоцманський збір за зовнішньопортове проведення справляється за кілометр і 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1 тонну вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:


0,003 долара США - для суден у закордонному плаванні.

(абзац другий пункту 19 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

абзац пункту 19 виключено

(згідно з наказом Міністерства
 транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

Неповний кілометр проведення приймається за повний. За внутрішньопортове проведення (між рейдом і причалом) лоцманський збір справляється за 1 кВт ефективної потужності буксира або за 1 т вантажопідйомності інших самохідних суден за ставками:


0,06 долара США - для суден у закордонному плаванні.

(абзац четвертий пункту 19 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)


абзац пункту 19 виключено

(згідно з наказом Міністерства
 транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

З несамохідних суден групи В, які буксируються або штовхаються, збір справляється в розмірі 25 % від збору за буксир. При цьому збір за буксир справляється за повною ставкою.

20. За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:


0,0455 долара США/куб. м. - для суден у закордонному плаванні.

(абзац другий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)


абзац пункту 20 виключено

(згідно з наказом Міністерства
 транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

За проведення по Азовському морю незалежно від часу доби - за ставками:


0,0352 долара США/куб. м. - для суден у закордонному плаванні.

(абзац четвертий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)


абзац пункту 20 виключено

(згідно з наказом Міністерства
 транспорту України від 09.01.2003 р. N 10)

За лоцманське проведення суден, що прямують транзитом Керч-Єнікальським каналом (КЄК) до порту Кавказ, незалежно від часу доби лоцманський збір справляється за ставками:


0,033 долара США/куб. м - від буя N 1 до порту Кавказ;

(абзац шостий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)


0,013 долара США/куб. м - від буя "Варзовський" до порту Кавказ.

(абзац сьомий пункту 20 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)


У суботні, недільні і святкові дні за календарем ставки не підвищуються.

(абзац восьмий пункту 20 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Проведення підхідними каналами портів оплачується окремо за ставками табл. 1.

21. Для вантажних суден, які працюють на лініях закордонного плавання, відкритих у встановленому порядку, а також для суден групи Б надається знижка у розмірі 20 відсотків від ставок зборів, які справляються за зовнішньопортове та внутрішньопортове лоцманське проведення.

22. Судна групи Е (крім суден, які проходять ходові випробування) звільняються від сплати лоцманського збору, крім випадків, коли лоцманське проведення у відповідному районі або порту є обов'язковим та/або в установленому порядку здійснюється лоцманське проведення.

(пункт 22 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

23. За неправильне повідомлення осадки, довжини і ширини судна або його місткості капітан судна зобов'язаний сплатити штраф у розмірі двократної ставки лоцманського збору незалежно від установленої чинним законодавством України відповідальності за наслідки, що можуть виникнути через ці дії.

24. Неповна миля проводки приймається за повну.

25. При одночасному проведенні кількох суден лоцманський збір справляється з кожного з них за повною ставкою.

26. Підставою для справляння збору є лоцманська квитанція, виписана і засвідчена капітаном судна, або радіотелеграфне підтвердження судна.

27. Плата за відмову від послуг лоцмана, замовлених судном, а також за затримку лоцмана на судні справляється за такими ставками:

Таблиця 2

Причина затримки лоцмана 

Розмір плати й умови стягнення  

Виклик лоцмана з наступною відмовою від його послуг 

100 % збору за проведення, для якого був викликаний лоцман  

За 1 годину затримки лоцмана, викликаної неточною інформацією 

57 доларів США, ураховуючи неповну годину за повну, - для суден у закордонному плаванні 

Затримка лоцмана на судні більше 2 годин через необхідність довантаження чи розвантаження судна, несправність суднових механізмів, перебування судна в карантині та інші обставини, якщо вони не викликані діями непереборної сили 

142 долари США за першу добу, 284 долари США за кожну наступну добу - для суден у закордонному плаванні  

 

(таблиця 2 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
 наказом Міністерства транспорту
 та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

Примітки:


1. Підставою для сплати за затримку лоцмана на судні є зафіксоване капітаном судна в лоцманській квитанції підтвердження факту та причин затримки судна.

(пункт 1 приміток до таблиці 2 пункту 27 у редакції наказу
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

2. Якщо лоцман і стажист вивезені судном, яке вони проводили за межі району, що ними обслуговується, капітан судна зобов'язаний відшкодувати лоцманові витрати на повернення до місця служби (проїзд, добові, проживання в готелі), а також виплатити винагороду, зазначену в табл. 2, за кожну добу перебування їх за межами району лоцманського проведення.

ЗБІР ЗА КОРИСТУВАННЯ ПОСЛУГАМИ СЛУЖБИ РЕГУЛЮВАННЯ РУХУ СУДЕН

28. Збір за послуги Служби регулювання руху суден (СРРС), що мають берегові радіолокаційні системи (БРЛС), справляється за нижченаведеними ставками за один кубометр об'єму суден груп А, Б, Д, Е (судна, що проходять ходові випробування), при кожному вході в порт, виході з порту, а також за кожний транзитний прохід каналом.

Таблиця 3

Ставки збору за послуги СРРС

(у доларах США за куб. м)

Порт 

Для суден у закордонному плаванні  

Дніпро-Бузький 

0,0077 

Іллічівськ 

0,0149 

Керч 

0,0205 

Маріуполь 

0,0095 

Миколаїв (мор.) 

0,0112 

Октябрський 

0,0087 

Одеса 

0,0149 

Очаків 

0,0077 

Херсон (мор.) 

0,0090 

Южний 

0,0149 

ЗАТ Миколаївський калійний термінал "Ніка-Тера" 

0,0087 

Севастополь 

0,0174 

Феодосія 

0,0174 

 

(таблиця 3 із змінами, внесеними згідно з наказами
 Міністерства транспорту України від 16.11.2001 р. N 799
,
 від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772,
 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 13.10.2008 р. N 1248)

Виноску до таблиці 3 пункту 28 виключено 

(згідно з наказом Міністерства транспорту
 та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Примітки:

1. Судна груп В, Г, Е (крім суден, які проходять ходові випробування) звільняються від сплати збору за послуги СРРС.

2. Судна, що прямують Бузько-Дніпровсько-лиманським та Херсонським морськими каналами транзитом з подальшим заходженням у порти (причали) цих регіонів сплачують збір за послуги СРРС за ставками, встановленими відповідно для порту Миколаїв (мор.) та порту Херсон (мор.).

(пункт 2 приміток до таблиці 3 пункту 28 із змінами, внесеними згідно з
 наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

3. Судна, що прямують до портів та причалів, розташованих у районі, на який поширюється дія Правил плавання кораблів і суден у бухтах, на рейдах м. Севастополя і на підходах до нього, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 05.09.2002 N 626, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18.10.2002 за N 834/7122 (із змінами), сплачують збір за послуги СРРС за ставками, установленими для порту Севастополь.

(примітки до таблиці 3 пункту 28 доповнено пунктом 3 згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

4. Судна, що прямують до портів та причалів, не передбачених табл. 3 цих Зборів і плати та розташованих у зоні дії СРРС Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ, сплачують збір за послуги СРРС за ставками, установленими відповідно для портів Керч, Маріуполь, Одеса, Іллічівськ.

(примітки до таблиці 3 пункту 28 доповнено пунктом 4 згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)


Із суден (крім завантажених суден-газовозів, хімовозів і танкерів), що прямують транзитом (без заходу у відповідний порт) у зонах дії СРРС Іллічівськ, Одеса і Южний, за умови підтвердження капітаном судна необхідності надання послуг СРРС, додатково справляється збір за ці послуги зі знижкою 70 відсотків до ставок, визначених у табл. 3 Зборів і плати.

(абзаци другий, третій та четвертий пункту 28 замінено абзацом другим згідно з
 наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Для поромних суден, що працюють на поромній лінії Іллічівськ - Варна, та швидкісних суден на підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські рейси за розкладом, указаний збір справляється із знижкою 50 відсотків.

Збір за послуги СРРС справляється за фактично надану послугу.

У випадках відсутності факту надання послуги (БРЛС не працює або послуга не надавалася) збір за послуги СРРС не справляється.



29. Із завантажених суден-газовозів, хімовозів і танкерів, що проходять у зоні дії СРРС Іллічівськ і для яких радіолокаційне проведення є обов'язковим, додатково справляється збір за послуги СРРС за ставкою 0,0009 долара США/куб. м - милю.

(пункт 29 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
 у редакції наказів
Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447,
від 26.06.2008 р. N 772)

30. Капітан судна, який звернувся до служби регулювання руху суден за послугами, а потім відмовився від них, зобов'язаний повністю сплатити належний за замовлені послуги збір.

ШВАРТОВНИЙ ЗБІР

31. Швартовний збір при швартуванні, відшвартуванні, перетягуванні і перешвартуванні суден усіх груп, крім В, Г, Д і Е, справляється за такими ставками.

Таблиця 4

Ставка швартовного збору (за операцію)

(у доларах США)

Об'єм судна, куб. м 

Для суден у закордонному плаванні  

до 1000 включно 

28 

понад 1000 до 5000 включно 

57 

понад 5000 до 10000 включно 

85 

понад 10000 до 20000 включно 

114 

понад 20000 до 40000 включно 

171 

понад 40000 до 80000 включно 

228 

понад 80000 

284 

судна на підводних крилах 

 

(таблиця 4 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

32. Перетяжка судна уздовж причалу на відстань більше ніж довжина судна вважається як дві операції, менше довжини судна - як одна операція.

33. Перешвартування судна від причалу до причалу вважається як дві операції.

ПЛАТА ЗА РОБОТУ БУКСИРІВ ПРИ ШВАРТОВНИХ ОПЕРАЦІЯХ

34. Комплексна оплата роботи всіх буксирів при швартуванні, відшвартуванні та перестановленні для суден групи А (крім плавучих споруд), Б (круїзні пасажирські судна закордонного плавання, які заходять у порт Ялта) і В (крім буксирів, буксирів-штовхачів, штовхачів) обчислюється за ставками табл. 5.

35. Ставки табл. 5 застосовуються за відсутності кригових умов при швидкості вітру до 14 м/с.

36. У кригових умовах або при швидкості вітру понад 14 м/с оплата роботи буксирів при швартуванні, відшвартуванні і перестановленні здійснюється за ставками табл. 6.

37. Кількість і потужність буксирів, необхідних для проведення швартовних операцій, встановлюється "Обов'язковою постановою по порту" або визначається лоцманською службою за погодженням з капітаном судна.

38. Для суден групи А в портах лінії закордонного плавання, відкритої в установленому порядку, надається знижка в розмірі 20 відсотків.

39. Для суден, які використовують при швартовних операціях підрулювальний пристрій, надається знижка в розмірі 25 відсотків.

40. Судна всіх груп із зіпсованим або непрацюючим головним двигуном оплачують роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні, перестановленні, як несамохідні судна.

41. Плата за роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні й перестановленні для суден груп А (плавучі споруди), В (буксири, буксири-штовхачі, штовхачі), а також суден груп Б (крім круїзних пасажирських суден закордонного плавання, що заходять у порт Ялта), Г, Д і Е справляється за ставками табл. 6.

Таблиця 5

Ставки плати за роботу буксирів при швартовних операціях
(за куб. м/операцію)

(у доларах США)

Порт 

Для суден у закордонному плаванні 

Швартування, відшвартування  

Перестановлення  

Білгород-Дністровський 

0,082 

0,142 

Бердянськ 

0,068 

0,096 

Бухта Камишова 

0,060 

0,085 

Дніпро-Бузький 

0,074 

0,128 

Євпаторія 

0,060 

0,085 

Ізмаїл 

0,068 

0,096 

Іллічівськ 

0,068 

0,096 

Керч 

0,060 

0,085 

Маріуполь 

0,082 

0,142 

Миколаїв (мор.) 

0,074 

0,128 

Одеса 

0,082 

0,142 

Октябрський 

0,074 

0,128 

Очаків 

0,038 

0,051 

Рені 

0,068 

0,096 

Севастополь 

0,060 

0,085 

Скадовськ 

0,035 

0,051 

Усть-Дунайськ 

0,082 

0,142 

Феодосія 

0,060 

0,085 

Херсон (мор.) 

0,082 

0,142 

Южний 

0,082 

0,142 

Ялта (усі групи суден) 

0,060 

0,085 

 

(таблиця 5 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

Примітка. З круїзних пасажирських суден об'ємом більше як 45000 куб. м, що заходять у порт Ялта, збір за роботу буксирів при швартовних операціях стягується як із суден об'ємом 45000 куб. м.

Абзац другий примітки виключено

(примітку доповнено абзацом другим згідно з наказом
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 02.09.2005 р. N 519,
 абзац другий примітки виключено згідно з наказом
 Міністерство транспорту та зв'язку України від 28.08.2008 р. N 1064)

ПЛАТА ЗА КОРИСТУВАННЯ ПЛАВЗАСОБАМИ

42. За користування самохідними плавзасобами у всіх випадках, крім обумовлених у пункті 34, справляється плата за ставками табл. 6.

43. За користування портовими несамохідними суднами плата справляється за ставками, затвердженими начальником підприємства-власника.

Таблиця 6

Ставки плати за користування самохідними суднами

(у доларах США за годину)

Індикаторна потужність двигуна 

Для суден у закордонному плаванні 

кВт 

к. с. 

порти Чорного моря і р. Дунай 

порти Азовського моря 

до 75 включно 

до 100 

71 

57 

понад 75 до 110 включно 

101 - 150 

85 

71 

понад 110 до 150 включно 

151 - 204 

100 

85 

понад 150 до 185 включно 

205 - 252 

114 

100 

понад 185 до 240 включно 

253 - 326 

142 

114 

понад 240 до 300 включно 

327 - 408 

156 

126 

понад 300 до 350 включно 

409 - 476 

182 

158 

понад 350 до 440 включно 

477 - 598 

213 

182 

понад 440 до 500 включно 

599 - 680 

237 

213 

понад 500 до 600 включно 

681 - 816 

269 

224 

понад 600 до 700 включно 

817 - 952 

292 

253 

понад 700 до 800 включно 

953 - 1088 

348 

313 

понад 800 до 900 включно 

1089 - 1224 

395 

348 

понад 900 до 1100 включно 

1225 - 1496 

455 

384 

понад 1100 до 1470 включно 

1497 - 1999 

526 

441 

понад 1470 до 1840 включно 

2000 - 2502 

611 

512 

понад 1840 до 2500 включно 

2503 - 3400 

739 

654 

понад 2500 

понад 3400 

995 

825 

 

(таблиця 6 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

ПЛАТА ЗА АГЕНТСЬКІ ПОСЛУГИ

44. За агентування суден, що заходять до портів України для завантаження та (або) розвантаження наливних, навалочних або насипних, а також генеральних, лісових і змішаних вантажів, плата за агентські послуги справляється за ставками, наведеними в табл. 7, 8 і 9.

Таблиця 7

Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження наливних вантажів, за суднозахід

(у доларах США)

Об'єм, куб. м 

Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч 

Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь 

Інші порти 

Для суден у закордонному плаванні 

до 2000 включно 

469 

556 

483 

понад 2000 до 4000 включно 

597 

683 

597 

понад 4000 до 6000 включно 

711 

839 

711 

понад 6000 до 8000 включно 

839 

896 

853 

понад 8000 до 12000 включно 

1038 

1109 

1052 

понад 12000 до 16000 включно 

1194 

1251 

1194 

понад 16000 до 24000 включно 

1394 

1493 

1436 

понад 24000 до 30000 включно 

1564 

1706 

1593 

понад 30000 до 40000 включно 

1735 

1905 

1792 

понад 40000 до 48000 включно 

1905 

2133 

2005 

понад 48000 до 56000 включно 

2076 

2574 

2218 

понад 56000 до 64000 включно 

2261 

2844 

2417 

понад 64000 до 72000 включно 

2432 

3100 

2616 

понад 72000 до 80000 включно 

2616 

3370 

2872 

понад 80000 до 100000 включно 

2645 

4181 

3100 

далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 

22 

43 

28 

 

(таблиця 7 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

Таблиця 8

Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження навалочних або насипних вантажів за суднозахід

(у доларах США)

Об'єм, куб. м 

Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч 

Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь 

Інші порти 

Для суден у закордонному плаванні 

до 1800 включно 

526 

597 

526 

понад 1800 до 3600 включно 

654 

739 

626 

понад 3600 до 5500 включно 

811 

882 

796 

понад 5500 до 7200 включно 

910 

1038 

910 

понад 7200 до 11000 включно 

1109 

1223 

1138 

понад 11000 до 15000 включно 

1394 

1408 

1351 

понад 15000 до 22000 включно 

1507 

1621 

1621 

понад 22000 до 30000 включно 

1706 

1877 

1849 

понад 30000 до 37000 включно 

1849 

2105 

2076 

понад 37000 до 44000 включно 

2048 

2318 

2389 

понад 44000 до 51000 включно 

2261 

2560 

2645 

понад 51000 до 59000 включно 

2460 

2787 

2929 

понад 59000 до 66000 включно 

2673 

3015 

3185 

понад 66000 до 73000 включно 

2872 

3256 

3455 

понад 73000 до 92000 включно 

3072 

3484 

3726 

далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 

25 

28 

35 

 

(таблиця 8 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

 

Таблиця 9

Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження генеральних, лісових і змішаних вантажів, за суднозахід

(у доларах США)

Об'єм, куб. м 

Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч 

Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь 

Інші порти 

Для суден у закордонному плаванні 

до 2000 включно 

654 

654 

626 

понад 2000 до 4000 включно 

853 

995 

939 

понад 4000 до 6000 включно 

1109 

1251 

1223 

понад 6000 до 8000 включно 

1351 

1564 

1507 

понад 8000 до 12000 включно 

1763 

2076 

2005 

понад 12000 до 16000 включно 

2161 

2218 

2161 

понад 16000 до 24000 включно 

2645 

2787 

2759 

понад 24000 до 30000 включно 

3128 

3356 

3271 

понад 30000 до 40000 включно 

3555 

3783 

3697 

понад 40000 до 48000 включно 

4181 

4252 

4238 

понад 48000 до 56000 включно 

4849 

5119 

5005 

понад 56000 до 64000 включно 

5318 

5745 

5631 

понад 64000 до 72000 включно 

5802 

6413 

6257 

понад 72000 до 80000 включно 

6271 

7082 

6882 

понад 80000 до 100000 включно 

6740 

7736 

7508 

далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 

57 

82 

77 

 

(таблиця 9 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

 

Таблиця 10

Ставки плати за агентування суден, що заходять з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних і (або) пасажирських операцій, за суднозахід

(у доларах США)

Об'єм, куб. м 

Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ, Бердянськ, Керч 

Одеса, Южний, Миколаїв, Іллічівськ, Херсон, Маріуполь 

Інші порти 

Для суден у закордонному плаванні 

до 2000 включно 

213 

242 

185 

понад 2000 до 4000 включно 

270 

341 

228 

понад 4000 до 6000 включно 

341 

398 

299 

понад 6000 до 8000 включно 

455 

483 

370 

понад 8000 до 12000 включно 

540 

526 

455 

понад 12000 до 16000 включно 

626 

626 

555 

понад 16000 до 20000 включно 

668 

668 

640 

понад 20000 до 30000 включно 

711 

711 

739 

понад 30000 до 38000 включно 

768 

796 

825 

понад 38000 до 45000 включно 

825 

882 

953 

понад 45000 до 53000 включно 

882 

995 

1081 

понад 53000 до 60000 включно 

939 

1081 

1166 

понад 60000 до 68000 включно 

995 

1166 

1251 

понад 68000 до 75000 включно 

1052 

1251 

1337 

понад 75000 до 95000 включно 

1109 

1337 

1422 

далі за кожні повні (неповні) 1000 куб. м 

14 

14 

 

(таблиця 10 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

45. За агентування суден, які заходять у порти України з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських операцій, плата справляється за ставками табл. 10.

46. За агентування суден, що проходять Керч-Єнікальським каналом транзитом, плата справляється у розмірі 50 % ставок табл. 10.

47. За агентування пасажирських суден і приватних яхт, що заходять у порти України, плата справляється за ставками табл. 11.

 

Таблиця 11

Ставки плати за агентування пасажирських суден та приватних яхт

(у доларах США)

Об'єм пасажирського судна (яхти),
куб. м
 

Для суден у закордонному плаванні  

1. Пасажирське судно 

 

до 1500 включно 

313 

понад 1500 до 6000 включно 

483 

понад 6000 до 12000 включно 

569 

понад 12000 до 18000 включно 

654 

понад 18000 до 30000 включно 

910 

понад 30000 до 46000 включно 

1180 

понад 46000 до 60000 включно 

1593 

понад 60000 

2289 

2. Приватна яхта 

 

до 30 включно 

128 

понад 30 до 150 включно 

199 

понад 150 до 600 включно 

313 

понад 600 

469 

 

(таблиця 11 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

ДОДАТКОВІ АГЕНТСЬКІ ПОСЛУГИ

48. Лінійне судно в порту завантаження та (або) розвантаження сплачує агенту за послуги з бронювання вантажу, збору і переказу фрахту, оформлення документів тощо в розмірі 5 % з брутто-фрахту за імпортними й експортними вантажами, якщо інше не передбачено лінійною агентською угодою.

49. За надання послуг, захист інтересів судновласників, що виконуються за їх дорученням, справляється плата в розмірі 35 % з відповідних ставок агентської винагороди.

50. Якщо судно приходить у порт для розвантаження і подальшого завантаження вантажем, за другу операцію справляється плата із знижкою 25 % з відповідних ставок.

51. Якщо при завантаженні та (або) розвантаженні в одному порту використовується менше 25 % вантажопідйомності судна, то плата справляється із знижкою 25 % (крім лінійних суден).

52. У разі стоянки судна в порту більше 10 діб, за кожні наступні повні або неповні 5 діб справляється плата в розмірі 15 % базової ставки агентської винагороди.

53. Плата за обслуговування суден, що заходять у порт для виконання вантажних операцій і мають на борту більше 10 т небезпечних вантажів, справляється з надбавкою в розмірі 25 відсотків. Під небезпечними вантажами маються на увазі вантажі згідно з Міжнародним Кодексом морських перевезень небезпечних вантажів.

54. Судна, які прибули в порт для ремонту, прирівнюються до суден, які зайшли з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських операцій.

У разі стоянки судна на ремонті більше 5 діб справляється додаткова плата за кожні наступні повні й неповні 5 діб у розмірі 25 % базисної ставки агентської винагороди.

55. За організацію і комплекс послуг, виключаючи витрати на автотранспорт, проживання і раціон харчування екіпажу, при проведенні фумігації вантажів, плата справляється у розмірі 50 % ставки агентської винагороди.

56. Плата за інші дрібні послуги (в тому числі здійснення банківських операцій), які надаються агентом судновласнику, стягується за суднозахід у розмірах:

Об'єм судна, куб. м  

  

до 4000 включно 

понад 4000 до 20000 включно 

понад 20000 до 50000 включно 

понад 50000 

дол. США 

47 

79 

158 

190 

 

(пункт 56 у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

57. За використання телефонного, телеграфного, телексного, факсимільного зв'язку плата справляється за фактичними витратами з коефіцієнтом 1,5 (за оренду каналу зв'язку).

СУПЕРВАЙЗЕРСЬКА ВИНАГОРОДА

58. Супервайзерське обслуговування суден у порту справляється за фактично надані послуги за акордними ставками, зазначеними в табл. 12 і 13.





59. За обслуговування судна, яке прибуло в порт для ремонту, бункерування, постачання, справляється плата в розмірах:

- 43 долари США за добу (із суден у закордонному плаванні).

(пункт 59 із змінами, внесеними згідно з наказом
Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

60. За фактично надані послуги до надання вільної практики, при виклику капітаном супервайзера на судно, що стоїть на рейді і не здійснює вантажних операцій, а також після відходу судна сплата за послуги супервайзера справляється за відповідними добовими ставками.

61. За супервайзерське обслуговування суден, які заходять у порт для здійснення вантажних операцій з небезпечними вантажами (більше 10 т), зазначені ставки збільшуються на 10 відсотків.

За проходження суден Керч-Єнікальським каналом транзитом плата за супервайзерські послуги не справляється.

 

Таблиця 12

Ставки плати за послуги супервайзерів суховантажним суднам

(у доларах США)

Об'єм, куб. м 

Вид вантажу (тип судна) 

генеральні (універсальні, ролкери, контейнеровози) 

навалочні та насипні (балкери) 

лісові
(лісовози) 

добова 

макс. 

добова 

макс. 

добова 

макс. 

Для суден у закордонному плаванні 

до 5700 включно 

57 

668 

40 

498 

92 

768 

понад 5700 до 7600 включно 

71 

811 

51 

668 

106 

995 

понад 7600 до 15000 включно 

85 

1308 

68 

995 

122 

1422 

понад 15000 до 23000 включно 

100 

1650 

85 

1166 

134 

1849 

понад 23000 до 30000 включно 

114 

1991 

92 

1337 

142 

2105 

понад 30000 до 38000 включно 

128 

2275 

100 

1507 

156 

2417 

понад 38000 до 45000 включно 

142 

2503 

128 

1621 

163 

2673 

понад 45000 до 53000 включно 

149 

2730 

134 

1735 

171 

2929 

понад 53000 до 61000 включно 

156 

2888 

142 

1849 

177 

3185 

понад 61000 до 68000 включно 

163 

3214 

156 

1962 

185 

3441 

понад 68000 до 76000 включно 

171 

3413 

163 

2076 

191 

3697 

понад 76000 

185 

3697 

171 

2190 

199 

3982 

 

(таблиця 12 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

 

Таблиця 13

Ставки плати за послуги супервайзерів наливним суднам

(у доларах США)

Об'єм куб. м 

Нафтотанкери 

Газохімовози 

добова 

макс. 

добова 

макс. 

Для суден у закордонному плаванні 

до 5700 включно 

57 

122 

68 

270 

понад 5700 до 7600 включно 

68 

142 

85 

313 

понад 7600 до 15000 включно 

82 

153 

100 

469 

понад 15000 до 23000 включно 

85 

171 

117 

540 

понад 23000 до 30000 включно 

90 

182 

122 

597 

понад 30000 до 38000 включно 

100 

213 

126 

668 

понад 38000 до 45000 включно 

122 

228 

134 

739 

понад 45000 до 53000 включно 

134 

242 

142 

796 

понад 53000 до 61000 включно 

142 

256 

150 

853 

понад 61000 до 68000 включно 

150 

270 

156 

910 

понад 68000 до 76000 включно 

156 

284 

163 

967 

понад 76000 

171 

299 

188 

1024 

 

(таблиця 13 із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 09.01.2003 р. N 10,
у редакції наказу Міністерства
 транспорту та зв'язку України від 26.06.2008 р. N 772)

ІНШІ ПОСЛУГИ

62. Приймання портом забруднень здійснюється за тарифами, затвердженими начальником порту, у таких випадках:

1) прийняття емульсії і баластних вод;

2) після 30 діб стоянки судна в порту;

3) із суден груп Б, В, Г, Д та Е, з яких санітарний збір не справляється;

4) у портах, які не мають технічних засобів для приймання всіх забруднень.


При наданні судновласникам інших послуг, не передбачених цими Зборами і платою, застосовуються вільні ціни відповідно до законодавства.

(абзац шостий пункту 62 у редакції наказу
 Міністерства транспорту та зв'язку України від 10.05.2006 р. N 447)

Начальник Департаменту
транспортної політики
 


Г. М. Легенький
 

 

(Збори і плата із змінами, внесеними згідно з наказом
 Міністерства транспорту України від 07.12.98 р. N 487,
у редакції наказу Міністерства транспорту України
від 15.12.2000 р. N 711)

 

 

Вернуться на страницу - Общие вопросы по перевозкам