| Про відпрацювання суб'єктів господарювання, що мають ризик здійснення нереальних (удаваних) операцій Приказ ГНАУ 631 от 12.11.2009
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ НАКАЗвід 12 листопада 2009 року N 631 Про відпрацювання суб'єктів господарювання, що мають ризик здійснення нереальних (удаваних) операцій
З метою поліпшення ефективності роботи органів державної податкової служби щодо упередження виникнення вигодоформуючих суб'єктів та недопущення здійснення нереальних (удаваних) операцій з наданням послуг із безпідставного формування податкового кредиту третім особам підприємствам - платникам ЦДВ наказую: 1. Затвердити Критерії відбору суб'єктів господарювання, що мають ризик здійснення нереальних (удаваних) операцій з наданням послуг із безпідставного формування податкового кредиту третім особам (додаються). 2. Департаменту адміністрування податку на додану вартість надати до Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення процесів оподаткування узгоджену заявку на формування переліку суб'єктів господарювання, що мають ризик здійснення нереальних (удаваних) операцій з наданням послуг із безпідставного формування податкового кредиту третім особам. Термін - 18.11.2009 р. 3. Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення процесів оподаткування забезпечити формування переліку суб'єктів господарювання, що мають ризик здійснення нереальних (удаваних) операцій з наданням послуг із безпідставного формування податкового кредиту третім особам. Термін - 20.11.2009 р. 4. Департаменту адміністрування податку на додану вартість, Департаменту контролю за відшкодуванням податку на додану вартість, Управлінню реєстрації та обліку платників податків доопрацювати Методичні рекомендації з перевірки податкової звітності з податку на додану вартість (далі - Методичні рекомендації) з урахуванням відпрацювання підприємств, що ймовірно надають третім особам послуги із формування недостовірного податкового кредиту, та направити регіональним ДПА для врахування у роботі. Термін - до 15.12.2009 р. 5. Головам державних податкових адміністрацій в АР Крим, областях, мм. Києві та Севастополі забезпечити оперативне відпрацювання підпорядкованими органами державної податкової служби суб'єктів господарювання, що мають ризик здійснення нереальних (удаваних) операцій з наданням послуг із безпідставного формування податкового кредиту третім особам, відповідно до Методичних рекомендацій. Термін - постійно. <...>
Критерії відбору суб'єктів господарювання, що мають ризик здійснення нереальних (удаваних) операцій з наданням послуг із безпідставного формування податкового кредиту третім особамФактичний збір ПДВ наростаючим підсумком не перевищує - 100 тис. грн. Кількість працюючих на підприємстві не перевищує - 5 осіб. Статутний фонд - менше 50 тис. грн. Адреса платника є адресою масової реєстрації СПД (кількість зареєстрованих платників - більше 10). Система оцінки даних підприємств є бальною (максимальна кількість - 10 балів), при відповідності наступним критеріям присвоюється 1 бал кожному з них: 1. Статус платника не є "основний" (¹ 0). 2. Відповідно до КВЕД підприємство здійснює діяльність за наступними видами: - будівництво; - оптова торгівля і посередництво в оптовій торгівлі; - дослідження і розробки; - дослідження кон'юнктури ринку та виявлення суспільної думки; - консультування з питань комерційної діяльності та управління; - рекламна діяльність; - надання різних послуг споживачам; - надання інших комерційно-інформаційних послуг. 3. У СПД наявні різкі перепади обсягів реалізації за даними декларацій з ПДВ (одноразові збільшення обсягів реалізації). 4. Питома вага кількості перепадів у деклараціях з ПДВ перевищує 20 %. 5. Кількість працюючих менше 5 осіб. 6. Директор та бухгалтер - одна особа. 7. Обсяг реалізації менше середньомісячної суми поставки згідно з додатком 5 до декларації з ПДВ. 8. Статутний фонд не перевищує 50 тис. грн. 9. Амортизаційні відрахування менше 50 тис. грн. 10. Адреса платника є адресою масової реєстрації СПД - кількість зареєстрованих платників - більше 10.
Вернуться на страницу - Проверки Государственной налоговой администрацией-инспекцией (ГНАУ)
|